Alla inlägg under november 2007

Av showy - 28 november 2007 22:09

Av showy - 28 november 2007 22:06

Av showy - 28 november 2007 22:06

Av showy - 28 november 2007 22:05

Av showy - 28 november 2007 22:05

Av showy - 28 november 2007 21:46

händer saker hela tiden å här har jag lixom aldrig tid att skriva ska skärpa mig! vad har då hänt under denna månad förutom en massa jobbande så har teodor lämnat stallet..tråkigt men ett måste då ingen hade tid för honom vart flytt till skelllefteå där han ska stå på lösdrift. ior å börje startar på bäst har börje gått på slutet då han igår vann! kul eftersom det var 3år sedan sist! han var verkligen värd det gav 13ggr pengarna. tur att vi spelade. sista gången för i år som han startade blir vintervila nu. ior får göra två starter till.*gniden*  var till romme med ior i fredags ingen ville följa med fick till slut med  conny å christer. sen igår var det bara conny som följde med. Vill nån åka på trav m mig e det bara å ringa;)

på fredag är det julshow har inhandlat en röd sidenklänning till det..är det jul så är det. idag har linn hjälpt till i stallet.plockat m höet . sen när vi kom hem hjälpte hon till ännu bättre hon pajade min favvo vas som ior vann på bergsåker pang i golvet m den.*gråter* ...aja ingen gjorde sig illa å nu har jag limmat d som gick å limma. ska kolla på close to home nu..Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards