Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Tungrodd =b

Av showy - 21 november 2008 22:52

  • Tungrodd som en felvänd båt
    förlist på ett hav.
    Där hissar du ett segel
    för en man som är ett vrak.
    Lägger all den kraft du har
    på nå'n som är så svag
    att vindens minsta viskning
    gör han ont.

    Klockorna har stannat.
    Sista tåget rullat förbi.
    Men det känns så skönt att gråta ut
    att äntligen bli fri.
    Ta mig från en sömnlös natt
    det är allt jag begär
    när jag vänder mina ögon mot dig.

    Varsam som en moders hand
    berör du min själ.
    I väntan på ett under
    som behöver all din tid.
    Spelar ömt på varje sträng
    så långt du vågar gå,
    tänjer alla gränser som finns.



Hela jag är faktiskt lite tungrodd just, gör allt segt och klumpigt. trött är jag oxå. November är verkligen inte min tid dör jag så lär det bli november det år det blir av. Texterna jag lägger in är låtar jag tycker om=)Och ljud finns det ju inte så det får bli en textrad ibland,jag lyssnar alltid på texten,mattias bara på musiken..fast det är ju en bra kombination i och för sig;)  Nu när Linn ska sova så blir det alltid 20 julsånger + diverse andra och då är det ju bra att komma ihåg texterna. Google.se är en oumbärlig sida för mig där hittar man allt;) precis allt. I tisdags var börje tvåa. Hurra!  Och i Torsdags var ior in till banan för första gången sedan i juni. Och han kändes riktigt fin. Hurra igen! Susanne och Bazooka  åkte med ochhon  hade med sig en termos kaffe helt oumbärligt i dessa kalla 

tider. ute och gått  faktiskt hela veckan,har med okki eller börje som sparring, har blivit bättre på crosstrainern nu inte lika jobbigt fast till veckan ska den flytta till Lasse. *spännande* Imorgon åker vi med birka paradise ,mattias ska med.....

blir massage på kvällen sedan mat och sånt..fast jag ser mest fram emot shoppingen innan båten går. åker tåg ner.men det går inte förrens 09.24 så då hinner jag mocka i lugn och ro.*sssss*  Ska väcka mattias han har somnat på soffan..ovanligt.  Ha det så bra alla glada och oglada***

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av showy - 26 februari 2009 21:49

Min ständiga önskan på fler timmar på dygnet kvarstår=)  Ridit 2 hästar varje dag nu efter jobbet  och det tar sin lilla tid=b ..Till heljen blir det båtmässa iaf blir Linns tredje. Syns på kortena från varje år vad hon växt. Nästa vecka blir det ful...

Av showy - 21 februari 2009 22:16

Trav ...funderar över det där ordet som lixom styr mitt liv. finns rökare alkoholister och jag. Det kan aldrig vara förvarsbart att åka till sunsdvall vara med i lopp 10 ,ej få pengar -12 grader ,när jag dushar hästen så har jag lika mycket vatten på...

Av showy - 15 februari 2009 01:00

Känner mig helt 100 nu för första gången på länge känns det som,kroppsligt iaf.Fast den 25 ska jag till tdl och prata om hur min mun ska göras om...*gruvsamt* Men ett bländvitt leende;o) får vara värt smärtan,vill inte ha den gluggen som är nu..aja n...

Av showy - 8 februari 2009 23:10

Varit rätt snöigt ute idag..men linn jag och mathilda trotsade vädret,var skoj att rida i snövädret. hade glasögon.vi red på muggen och Lill gidde susanne följde med på mike.Muggen och mathilda ledde hela vägen*skratt* Linn och jag har varit inne sen...

Av showy - 7 februari 2009 22:24

snön lixom rammlar ned,linn å mattias sover....jag har trååååkigt. inget på tv inga vänner....ont i munnen..otroligt synd om mig nu. en vanlig lördag har det varit bortsett från att det inte varit nå provlopp. red showy i backe å körde ior med susann...

Ovido - Quiz & Flashcards