Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

This bitch bites

Av showy - 28 januari 2009 22:32

inte så ofta jag orkar skriva här men det händer  ju...så jobbigt att skriva utan mitt pekfinger känner jag nu,bakade kaka igår och rev med fingret,kan inte använda ett rivjärn jag. verkar det som. heljen var väldigt lugn. på lördagen var det provlopp som vanligt med susanne och *sågbockarna* körde 3 lopp och alldeles skitig i ansiktet blev man. På kvällen hade tessan 25 års fest  på hällmyra,sen vart det krysset,och där hade det ju inte hänt så mycket sedan sist(september) samma folk...ååå trist. jo jag vet  nu är jag bra negativ men krogen är inte riktigt min grej,mattias däremot hade hur kul som helst och buggade runt. är  det nått som får mig att känna mig osmidig så är det dans.och nu när jag börjat gå på konditon och styrketräning på ons,så innebär det dans oxå..så när jag är på ett ställe är dom andra på ett annat,och sen det där med tackten,hmmm..fast det är iaf mycket roligare att träna med andra än på x trainern.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av showy - 26 februari 2009 21:49

Min ständiga önskan på fler timmar på dygnet kvarstår=)  Ridit 2 hästar varje dag nu efter jobbet  och det tar sin lilla tid=b ..Till heljen blir det båtmässa iaf blir Linns tredje. Syns på kortena från varje år vad hon växt. Nästa vecka blir det ful...

Av showy - 21 februari 2009 22:16

Trav ...funderar över det där ordet som lixom styr mitt liv. finns rökare alkoholister och jag. Det kan aldrig vara förvarsbart att åka till sunsdvall vara med i lopp 10 ,ej få pengar -12 grader ,när jag dushar hästen så har jag lika mycket vatten på...

Av showy - 15 februari 2009 01:00

Känner mig helt 100 nu för första gången på länge känns det som,kroppsligt iaf.Fast den 25 ska jag till tdl och prata om hur min mun ska göras om...*gruvsamt* Men ett bländvitt leende;o) får vara värt smärtan,vill inte ha den gluggen som är nu..aja n...

Av showy - 8 februari 2009 23:10

Varit rätt snöigt ute idag..men linn jag och mathilda trotsade vädret,var skoj att rida i snövädret. hade glasögon.vi red på muggen och Lill gidde susanne följde med på mike.Muggen och mathilda ledde hela vägen*skratt* Linn och jag har varit inne sen...

Av showy - 7 februari 2009 22:24

snön lixom rammlar ned,linn å mattias sover....jag har trååååkigt. inget på tv inga vänner....ont i munnen..otroligt synd om mig nu. en vanlig lördag har det varit bortsett från att det inte varit nå provlopp. red showy i backe å körde ior med susann...

Ovido - Quiz & Flashcards