Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Mitt 2008

Av showy - 11 januari 2009 22:18

2008 är nu bara ett helt minne...ska försöka minas det trevliga och glömma det mindre trevliga.

bästa

 travåret var lite åt det trista året då ior skadade sig..vart bara 40000:- insprunget. men nu känns han fin igen,får hoppas på ett bättre 2009.  december var en godkänd månad oxå. så trist at pengarna bara försvinner då...både kalas och julafton, mellandagsrea och nyår. har bara i skrivande stund en 100 lapp som är av på mitten ikvar....gråter....

Har tyvärr börjat jobba igen efter julledigt heltid till veckan 6-14  bläää...

julgransplundring igår ,hann dit precis ,,jag var till bollnäs m ior på fm kom hem vid ett så de va bara duscha och springa. idag vart det barnvagnspromenad med lotta och jossan,jobbigt att gå faktiskt grillade korv i stenö. lotta ska ha intervallträning eller vad det nu heter på ons...får väll se hur många ggr ja orkar att gå. aja 1timme i veckan ska jag väll klara av..läre ställa mig på helvetescykeln oxå men nu skyller vi lite på förkylningar hmm.....

orkar inte skriva nått mera nu måste väcka mattias=)
 hamstern på bilderna kallar  linn för snuffi fast stacaren får inte lämna buren gå in ropar linn då"=)

 
 
Ida

Ida

12 januari 2009 22:15

Heeej! Här äre bara bra, hoppas att de är de med dej oxå. Har ju småbarn nu så man får kliva upp en gång om natten klä på sej jackan å ut å rasta =) tur de inte är så lång tid man måste göra de... Ha de bra så syns vi på nå trav Kramar

http://www.simplesite.com/elvisalisha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av showy - 26 februari 2009 21:49

Min ständiga önskan på fler timmar på dygnet kvarstår=)  Ridit 2 hästar varje dag nu efter jobbet  och det tar sin lilla tid=b ..Till heljen blir det båtmässa iaf blir Linns tredje. Syns på kortena från varje år vad hon växt. Nästa vecka blir det ful...

Av showy - 21 februari 2009 22:16

Trav ...funderar över det där ordet som lixom styr mitt liv. finns rökare alkoholister och jag. Det kan aldrig vara förvarsbart att åka till sunsdvall vara med i lopp 10 ,ej få pengar -12 grader ,när jag dushar hästen så har jag lika mycket vatten på...

Av showy - 15 februari 2009 01:00

Känner mig helt 100 nu för första gången på länge känns det som,kroppsligt iaf.Fast den 25 ska jag till tdl och prata om hur min mun ska göras om...*gruvsamt* Men ett bländvitt leende;o) får vara värt smärtan,vill inte ha den gluggen som är nu..aja n...

Av showy - 8 februari 2009 23:10

Varit rätt snöigt ute idag..men linn jag och mathilda trotsade vädret,var skoj att rida i snövädret. hade glasögon.vi red på muggen och Lill gidde susanne följde med på mike.Muggen och mathilda ledde hela vägen*skratt* Linn och jag har varit inne sen...

Av showy - 7 februari 2009 22:24

snön lixom rammlar ned,linn å mattias sover....jag har trååååkigt. inget på tv inga vänner....ont i munnen..otroligt synd om mig nu. en vanlig lördag har det varit bortsett från att det inte varit nå provlopp. red showy i backe å körde ior med susann...

Ovido - Quiz & Flashcards