Alla inlägg under juni 2007

Av showy - 24 juni 2007 11:58

Av showy - 24 juni 2007 11:57

Av showy - 24 juni 2007 11:42

jaha då var midsommarfirandet avverkat. känner mig absolt inte utvilad. på midsommarafton inledde jag med att bygga midsommarstång med pappa,öte och frida...ett evigt släpande av löv.vart sedan en mycket lugn kväll hans låtta och susanne kom ut på kvällen sen la jag mig vid 23tiden å mattias"partyprissen" höll i till 05.15 midsommardagen var ännu lugnare låg i husvagnen å käkade chips å kollade på film..har en halsböld som asolut inte vill försvinna..linns förkylning är bättre nu. hon kryptränar med matttias nu..nu  ska jag hem å köra hästar...mycket nu vart det***********

Av showy - 21 juni 2007 21:49

lagomt till midsommar har kylan infunnit sig...här sitter jag med  halsont å förkylning...nå rullsand blidde det icke*sörjer* sedan är Linn  förkyld oxå..och fördet tredje vart det ju ingen nästan som ville åka..då grejen med midsommar för mig är  att det  ska vara en folkfest så försvann insperationen helt.. så  nu blir det i stugan hos pappa..sen på kvällen blir det stenö och på dagen ska jag bara sola*önskar sol nu* åvila från stallet. Ska försöka ta mig till grönan ...nästa vecka. sen är det tänkt att ior ska starta på solvalla  den 1/7..få se om det kan bli nån slant....aja hur som  helst så nskar jag er allA en riktigt trevlig midsommar å kom ihåg Jag är inte BITTER!    kram

Av showy - 19 juni 2007 13:43

Invandrarna har länge klagat över att de sänds för lite TV program som innehåller invandrare i Sverige, så nu har regeringen beslutat att TV3 kommer att sända EFTERLYST 3 gånger i veckan!
åh...om det bara kunde finnas lite mer sol på denna himmel...vill inte vara ute snart..ridit muggen kört knodden idag allt måste göras innan  midsommar..så hästarna kan ta det lungt då. det är en av dom få heljerna på året jag får vila. ska ioch för sig åka lite mer med husvagnen iår förra året vart det bara en vecka i gävle!*pinsamt* men längre kom jag inte. hade tänkt åkt till skara stochampionats helgen. massa folk där då...men får se men..nån större tur lär det bli iaf. ska åka å göra av m lite pengar nu..å fixa lite mede saker till den 8 juli....*skoj*  ha en dålig dag allihopa****

Av showy - 18 juni 2007 12:59

Hur kan man glömma den som stulit ens hjärta?
Hur kan man glömma den som bringat en så mycket smärta?
Hur kan man glömma den som får en att le?
Hur kan man glömma den som fått en att sorgen se?
Hur kan man glömma den som i ens hjärta alltid kommer att finnas?
Hur kan man glömma den man alltid kommer att minnas? Säg det!
varit en lugn helj.bara myst i husvagnen..köpte en bäddmadrass till den igår..så nu sover jag som en kung. ligger där på kvällarna å kollar på dvd filmer=) linn  trivs i sin egna säng. oxå badar vi bubbelbad på kvällen..ska sätta upp hennes gunga ikväll å köra sockan....har suttit å betalat fakturor nu....blir liksom inget kvar..men va f-n man får hanka sig fram ändå******

Av showy - 15 juni 2007 22:17

Just nu känns allt så bra den här veckan har helt klart varit en av dom bättre för mig..ska väll försöka sammanfatta dessa dagar ....har inte skrivit på länge då jag flyttat till husvagnen...ställt upp den vid stallet lämpligt å bra ..Linn stortrivs.Sover som en kung så nu är hon förbered för midsommar! Lördagen så vart det lite kalas för mattias..inte så många som kunde komma men det vart ju skojigt som bara den endå. Badade linn å gjorde klar henne..hon sov konstigt nog som en stock hela natten (trots all musik och skratt)åkte hem på kvällen å tömde barskåpet..Mintu åkte självklart med. Jag å Lotta Z Började dricka ikapp(ovanligt av mig)Sedan vart det snusa (ovanligt av mig igen)Å sedan armbrytning(ovanligt än en gång) Som sagt man lär sig aldrig av sina misstag. Sent som F-N blev det...typiskt då jag skulle på trav med ior dan efter..vaknade  av att peter stod utanför å väntade på att vi skulle lasta..solglasögon på å ett kraftigt intag av sötdricka kändes som det bästa botemedlet*ler*  ior galopperade iaf...de va inte heller ovanligt. Vart arg å anmälde ior till bergsåker!

Måndag.Hjälpte peter och köra hästar på Fm. sedan kom låtta med sockan..

Tisdag: Showy startade på gävle peter körde han spurtade jättebra in som trea till 8ggr pengarna,på nytt rekord.var tre år sedan han startade.*lyckorus*

Onsdag:Körde harvey åt låtta...vart en interv. i 20fart...Smörjde upp ior. jobbade på neon hela dan massor av folk då!

Torsdag:Dagen då allt hände Ior var till bergsåker å vann lätt till 24ggr pengarna fick 20000 för det +lagerkrants vas å blommor..mm Behöver man tillägga att mattias hade spelat. Han och jimmy var med men dom var mest på publikplats.å ölade efter loppet gick mattias omkring med lagerkrantsen på sig...han sa att det var en riktig brud manet...sen så träffade vi karin fick hennes nummer ..ska ordna så att vi ska ha en liten fest snart.=) hemresan gick jättebra ior stod snällt hela tiden å på hemresan regnade det inget ..vilket var skönt jag var helt genomsur.lyssnade på grönwalls å mös=)

Fredag! snart helj igen då. kört sockan idag..sen red mathilda på henne hon ska rida in henne å ha det som sitt sommarjobb. Å idag vart det segertårta. Linn  gillade den skarpt tror jag.....nu ska jag dra iväg till husvagnen*******höres!

Ovido - Quiz & Flashcards