Alla inlägg under januari 2008

Av showy - 7 januari 2008 20:57

Gjorde jag dig besviken eller trampade jag på dig?
Ska jag känna mig skyldig
eller ska jag se sanningen i dina ögon?
Jag såg slutet innan vi ens börjat.
Jag såg att du var blind & att jag hade vunnit.
Jag tog vad som var mitt.
Tog din själ om natten.

Det är säkert över nu, men det slutar inte här
Jag finns här för dig om du bara kunde bry dig Du rörde vid mitt hjärta, du rörde vid min själ

Du förändrade mitt liv och mina mål.
Kärleken är blind, det visste jag.
Jag blev blind av dig.

jag har kysst dina läppar, haft din hand i min, delat dina drömmar jag känner dig väl, jag vet hur du luktar.
jag har varit beroende av dig.

farväl min älskling, adjö min vän,
.

Av showy - 5 januari 2008 22:04

Du borde få pris för den som sårat bäst, Du borde få pris för den som sårat mest, aldrig förr har någon varit så elak, så som du varit mot mig . Aldrig förr har någon fått mig att hata, såsom jag hatar dej . ingen förutom du har fått mig att gråta, ingen förutom du har fått mig att känna så värdelös som du fick just då, Du borde få pris för den som orsakat mest smärta. Du borde få pris för ditt svarta hjärta !


Eller det kanske dom med rött hjärta skulle få det. Finns ju inte så många med det, vad det verkar.*funderar*

Så var julen över då.Imorgon kastar jag ut den. Har köpt mig en crosstrainer måste göra nånting nu innan det är försent rätt vad det är är man 30+me bilringar å shoppar på lindex..uääää. vill inte fylla år nått mer. Vågen har inte riktigt varit min kompis

över julheljerna.Skönt att komma igång lite. Ridit hästar i 2,5 mil idag.först i styvje å sedan hemma. så idag får crosstrainern vila.
Någon trettondagsfest bidde det inte,var ingen som var partysugen..ssssss...! äh gott med vatten oxå.livet är ju inte bara en fest....

Ska sova nu å på måndag jobbardags...ska laga maten själv då spännande...****





Ovido - Quiz & Flashcards