Alla inlägg under oktober 2008

Av showy - 24 oktober 2008 21:20

Tjejen: Hej!
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling.
Tjejen: Älskling...

När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp...


Hej ..fyllt år har man 25. hmm..f-n  börjar känna mig gammal tiden rinner bara iväg. Vart tog alla 25år vägen.?! Vad har jag gjort. Har ju iaf sett 20 travbanor *lycka*  ,kört åtskilliga mil bakom flyget(mitt andra hem) det är ju nästan hela världen aja nog om detta.

mitt "kalas" var iaf helt ok tycker jag.jätteroligt att det kom några st .Gussistugan kändes helt lagomt, tipsrundan funkade men jag var som vanligt sen ute fick sprina runt vid 18.30 å kasta upp lite lappar här å där i mörkret,behöver jag ens säga att gästerna kom före mig.*skämmas* alla hittade runt iaf. roligast var nog *gå runt stolen leken* så roligt med tävlingsmänniskor, skrattar än. Nykter vart jag oxå men det var lika roligt iaf om en inte ännu roligare,jag klarar bara 2 "riktiga" svängar per år. borde kanske ha passat på min 25års fest*funderar* . Ett jättetack iaf till alla som kom och gjorde det till en jättetrevlig kväll för mig.

Mer då? Jo nu Är ior klart på gång .har aldrig kännts så fin som nu en helt annan häst. rolig att köra nu. Börje harvar oxå på var 4a sist..och fick en liten slant. Muggen vann på bollnäs och fungerar rikigt bra nu. på auktionen  i sthlm, vart det en häst med hem Utopia Brick..ett sto utan tecken*suck*  vi har snart kört in henne,hon är verkligen jättesnäll. aanars ska jag lägga mig i soffan nu .skönt å vila(vad gör man =)*


haha...har inga dåliga bekanta..vad jag vet.

Mina bekanta är bra bekanta*hoppas*

men viktigast är dom vänner som finns i mitt hjärta.

vilken kategori man tillhör känner man säkert själv.


Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards