Alla inlägg under februari 2008

Av showy - 14 februari 2008 22:28

Varje gång så kommer det tårar
när jag tänker på hur det var
då vi tog farväl vid tåget
och jag lämnade mor och far.

Fyllde 18 år den dagen
jag trodde jag visste hur allting var
men jag förstår hur fel jag hade
när jag minns dom orden som
mor min sa.

Hon sa: Lycka till i den stora världen
hoppas att du får det bra
men om du inte trivs där
har du alltid mor och far.
Ditt rum det har du kvar här
vi ändrar inte om där än
för det är en sak du ska veta
att du alltid är välkommen hem.

Men åren gick och jag blev kvar här
jag hade tänkt resa hem nån gång
det kom alltid nåt emellan
som jag sa i telefon.

Men jag skall resa hem imorgon
för att lägga blommor på en grav
kanske stannar jag för alltid
för jag minns dom orden som
mor min sa.

Hon sa: Lycka till ...

Ja, det är en sak du ska veta
att du alltid är välkommen hem.  Jaha Så Var Mattias Hemma från Kryssningen Med Sprit(till sIg)  å en traktor till linn.=) Blomman till mig hade han tappat............

Ähh de e ju bara fjolldagen idag ..ja e inte bitter.! Gjort ingenting idag..sjuk har jag å linn varit hela veckan,Brorsan å jag har försökt knåpat ihop ett V75 system,får se på lördag om det var bra=)  Släpat mig ut på en ridtur idag if ..så hästen får röra på sig=9.

Fredag imorgon .ska vara hemma hela dan ,ev rida nån.

Kommer inte på nått mer att klottra ned nu så vi höres******

Av showy - 10 februari 2008 21:59

Av showy - 10 februari 2008 21:58

Av showy - 10 februari 2008 21:57

Av showy - 10 februari 2008 21:35

Har nu fått klara mig helt utan internet i flera veckor pga jag kom på att vi skulle flytta till lägenheten mittemot dvs ca 2m.fast man har lixom vant sig är inte alls in lika oftA nu. under dessa tre veckor har det väll inte hänt så mycket,det brukar det ioch för sig aldrig göra heller nuförtiden varje dag är lixom den andra lik*suck* Ett ttrevligt avbrott i den trista vardagen var kryssningen.med pappsen å jobbet,fast jag lade mig med en tidning kl 23.(troligen är jag bland de tristaste 24åringar som går att finna) Men en hel del klädshopping han jag naturligtvis med .största fyndet vart ett par gummistövlar med klack för 24:-

IDenna vecka har det även blivit dags att köra igång hästarna...tråkigt tråkigt..provlopp i lördags såg ut som en lergubbe när jag kom in såg typ inget under loppet. sen väll hemma vart det dags att rida på börje i slasket. sedan var det dags för tjej-fest i ljusne. den var trevlig,pulade godis tills jag mådde illa.sen skulle dom på krogen . å tråkiga  jag drog hem,orkade inte åka in till krysset å kramas med svettiga karlar i 50års åldern..Ioch för sig är det 5år sedan jag var dit=),så det kan ju ha ändrats, men det var skönt att komma hem å ta en kopp te å krypa ner till Linn .fast i morse snurrade taket iaf.........

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards