Alla inlägg under augusti 2008

Av showy - 25 augusti 2008 22:03

Känns riktigt som hösten är här..eller så är det bara för att jag jobbar som jag vill att det ska vara så.......var iaf inte varmt i heljen.på fredagen hade vi kräftskiva på grimsen,Roligt att det kom lite folk. lite tungt att ha fest å ingen kommer men ..till slut vart det skoj,vaken till 4-5tiden,linn vaknade 7..vara bara jag som hoppade omkring de andra *sov* ......hmm..=)

På lördagen red jag 2st med tessan innan det bara av till mattias och pernilla,det var det..av vad jag minns oxå roligt. för törstig igen men va f-n är det fest så är det, han ju med att färga marias byxor oxå*skämmas* men sedan i öltältet vardet kaffe på mig så jag fick mitt straff. Vet fortfarande inte vad vi skulle till stan och göra. kände mig skitgammal där ..fy och usch..trösten var när jag och maria fick åka på ungdoms biljett hem. var iaf roligt att bli bjuden på en fest...*varit tråkigt glest med det i sommar då. kanske lika bra. Linn har börjat köra ior m mig nu. eller så ridewr vi på börje,när hon fått på sig hjälmen vill hon absolut ha den så länge som möjligt.köpte en röd grimma till ior linn gillar den så ,hon tycker det ser ut som bamse på den så nu heter ior bamse. Lyskväll till heljen,min och mattias 10e tillsammans, 98 i svartsundet var den första. lite synd att den kraschar med sundsvall OP .får ta igen det i oktober. Ha det bra alla *vänner*

Ovido - Quiz & Flashcards