Alla inlägg under januari 2009

Av showy - 30 januari 2009 21:17

Ryckt ut tre tänder..skit vad ont det gör.. Tyck Synd om MIG!

Av showy - 28 januari 2009 22:32

inte så ofta jag orkar skriva här men det händer  ju...så jobbigt att skriva utan mitt pekfinger känner jag nu,bakade kaka igår och rev med fingret,kan inte använda ett rivjärn jag. verkar det som. heljen var väldigt lugn. på lördagen var det provlopp som vanligt med susanne och *sågbockarna* körde 3 lopp och alldeles skitig i ansiktet blev man. På kvällen hade tessan 25 års fest  på hällmyra,sen vart det krysset,och där hade det ju inte hänt så mycket sedan sist(september) samma folk...ååå trist. jo jag vet  nu är jag bra negativ men krogen är inte riktigt min grej,mattias däremot hade hur kul som helst och buggade runt. är  det nått som får mig att känna mig osmidig så är det dans.och nu när jag börjat gå på konditon och styrketräning på ons,så innebär det dans oxå..så när jag är på ett ställe är dom andra på ett annat,och sen det där med tackten,hmmm..fast det är iaf mycket roligare att träna med andra än på x trainern.

Av showy - 11 januari 2009 22:18

2008 är nu bara ett helt minne...ska försöka minas det trevliga och glömma det mindre trevliga.

bästa

 travåret var lite åt det trista året då ior skadade sig..vart bara 40000:- insprunget. men nu känns han fin igen,får hoppas på ett bättre 2009.  december var en godkänd månad oxå. så trist at pengarna bara försvinner då...både kalas och julafton, mellandagsrea och nyår. har bara i skrivande stund en 100 lapp som är av på mitten ikvar....gråter....

Har tyvärr börjat jobba igen efter julledigt heltid till veckan 6-14  bläää...

julgransplundring igår ,hann dit precis ,,jag var till bollnäs m ior på fm kom hem vid ett så de va bara duscha och springa. idag vart det barnvagnspromenad med lotta och jossan,jobbigt att gå faktiskt grillade korv i stenö. lotta ska ha intervallträning eller vad det nu heter på ons...får väll se hur många ggr ja orkar att gå. aja 1timme i veckan ska jag väll klara av..läre ställa mig på helvetescykeln oxå men nu skyller vi lite på förkylningar hmm.....

orkar inte skriva nått mera nu måste väcka mattias=)
 hamstern på bilderna kallar  linn för snuffi fast stacaren får inte lämna buren gå in ropar linn då"=)

Ovido - Quiz & Flashcards