Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Det som inte dödar dej, gör dej bara starkare

Av showy - 25 november 2008 21:37

Såå skönt att det har trillat ned lite snö.skulle behövas lite mer för att det ska vara bra för hästarna men ljust vart det iaf. nu är kryssningen avklarad det var jättekul även om jag redan vid 22tiden var sugen att gå och..sova.04vart det säng iaf.mattias ville spela på automaterna och oj så glad han var när han fick sin lättburna vinst(100 enkronor)hihi.  Vi shoppade (alldeles för mycket) Vilket sraffade sig,då jag så kaxigt uttryckte det innan vi åkte: Pacning är för pensionärer räcker med bankortet å ett glatt humör...sss..vem fick sen bära 10 plastpåsar som skar in i händerna för att sedan spricka. arg vart jag och naturligtvis gick dom sönder 10min innan tåget skulle gå hem,och jag hade köpt en kaffe att bära oxå(smart igen) så när allt rasade fick mattias allt skäll(stod närmast) stackarn. dumma mig.  idag har jag ridit muggen till ö-sjö tyr fick följa sen tog jag mig en promenad med börje och okki. och sen var vi å kollade på ett hus. =)

Everywhere I look I see her smile / her absent-minded eyes / and she has kept me wondering for so long / how this thing could go wrong.

It seems to me that we are both the same / playing the same game / but as darkness falls this true love falls apart / into a riddle of her heart.

She’s so vulnerable, like china in my hands / she’s so vulnerable and I don’t understand / I could never hurt the one I love / she’s all I’ve got / but she’s so vulnerable / oh so vulnerable.

Days like these no one should be alone / no heart should hide away / her touch is gently conquering my mind / there’s nothing words can say.

She’s coloured all the secrets of my soul / I’ve whispered all my dreams / but just as nighttime falls this vision falls apart / into a riddle of her heart, yea.

She’s so vulnerable, like china in my hands / she’s so vulnerable and I don’t understand / I could never hurt someone I love / she’s all I’ve got / but she’s so vulnerable / oh so vulnerable.

Don’t hide your eyes...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av showy - 26 februari 2009 21:49

Min ständiga önskan på fler timmar på dygnet kvarstår=)  Ridit 2 hästar varje dag nu efter jobbet  och det tar sin lilla tid=b ..Till heljen blir det båtmässa iaf blir Linns tredje. Syns på kortena från varje år vad hon växt. Nästa vecka blir det ful...

Av showy - 21 februari 2009 22:16

Trav ...funderar över det där ordet som lixom styr mitt liv. finns rökare alkoholister och jag. Det kan aldrig vara förvarsbart att åka till sunsdvall vara med i lopp 10 ,ej få pengar -12 grader ,när jag dushar hästen så har jag lika mycket vatten på...

Av showy - 15 februari 2009 01:00

Känner mig helt 100 nu för första gången på länge känns det som,kroppsligt iaf.Fast den 25 ska jag till tdl och prata om hur min mun ska göras om...*gruvsamt* Men ett bländvitt leende;o) får vara värt smärtan,vill inte ha den gluggen som är nu..aja n...

Av showy - 8 februari 2009 23:10

Varit rätt snöigt ute idag..men linn jag och mathilda trotsade vädret,var skoj att rida i snövädret. hade glasögon.vi red på muggen och Lill gidde susanne följde med på mike.Muggen och mathilda ledde hela vägen*skratt* Linn och jag har varit inne sen...

Av showy - 7 februari 2009 22:24

snön lixom rammlar ned,linn å mattias sover....jag har trååååkigt. inget på tv inga vänner....ont i munnen..otroligt synd om mig nu. en vanlig lördag har det varit bortsett från att det inte varit nå provlopp. red showy i backe å körde ior med susann...

Ovido - Quiz & Flashcards