Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av showy - 1 oktober 2007 22:02

Idag  är ingen vanlig dag idag är sandras födelsedag hurra hurra hurra!

vill tacka all som kom ihåg mig idag. Sitter å räknar dom nu  räcker med min ena hand tror jag...=)

mår piss idag...ont i halsen..allt annat än utvilad.vet inte vad som gick fel i sthlm..men sov gjorde jag inte. sista dan kom vi hem 04.30.snusade gjorde jag oxå(minnesluckor) hittade ingen häst men ropade på några men dom blev för dyra.dyrt var det mesta där en drink kostade 120:- maten 350..vart lite shopping i kista oxå. fattar inte att  dom har hotell frukosten  till 10.00 på morgonen för min del hade det varit bättre med senare frukost det hade kunnat rädda min sömn. sedan åkte vi hem tog 5.5 timmar för oss att åka hem vet inte vad vi gjorde eller hur det gick till vart ioch för sig ett stopp på biltema.(hemska ställe"""). sedan kö till max +en massa kiss pauser. annars idag så har jag ridit,jobbat å varit m linn å badat. å nu ska jag gå å knapra alvedon****

Av showy - 1 oktober 2007 22:02

Idag  är ingen vanlig dag idag är sandras födelsedag hurra hurra hurra!

vill tacka all som kom ihåg mig idag. Sitter å räknar dom nu  räcker med min ena hand tror jag...=)

mår piss idag...ont i halsen..allt annat än utvilad.vet inte vad som gick fel i sthlm..men sov gjorde jag inte. sista dan kom vi hem 04.30.snusade gjorde jag oxå(minnesluckor) hittade ingen häst men ropade på några men dom blev för dyra.dyrt var det mesta där en drink kostade 120:- maten 350..vart lite shopping i kista oxå. fattar inte att  dom har hotell frukosten  till 10.00 på morgonen för min del hade det varit bättre med senare frukost det hade kunnat rädda min sömn. sedan åkte vi hem tog 5.5 timmar för oss att åka hem vet inte vad vi gjorde eller hur det gick till vart ioch för sig ett stopp på biltema.(hemska ställe"""). sedan kö till max +en massa kiss pauser. annars idag så har jag ridit,jobbat å varit m linn å badat. å nu ska jag gå å knapra alvedon****

Ovido - Quiz & Flashcards