Alla inlägg den 8 december 2008

Av showy - 8 december 2008 22:57

fredag: ingenting.......trist  trist trist..snöade gjorde det körde ior efter jobbet ,sen åkte jag å linn med susanne på julfest i gussi. linn dansade smågrodorna drog hemåt vid 23.

lördag....körde börje i backen. tur att vi inte mötte nån han vill bara stanna i lopp han alltså inte hemma...vid lunch kom pappa helena och frida vi byggde snögubbe fyllde spån sen åkte vi traktorskopa..pizza vart det sen oxå (mattias drog på julbord) efter det åkte vi ut och körde häst i mörkret..häftigt tyckte frida å ville inte åka hemåt=) sedan fick linn paket av frida ,jättefina kläder dom hade dom på sig sen(likadana) På ons fyller linn 2. efter travet åkte vi hem linn somnade framför julkalendern. jag höll mig däremot vaken..dum nog och kollade på jurtjyrkogården ingen bra film för mig somnade 04 typ sedan åkte jag å körde häst vid 7 det är så härligt att köra när det är frostigt vackert med rosa himmel och alldeles tyst bara iors hovar som  slår mot snön. sedan vart det ikea ,mattias hade ju lovat att följa hehe...vart några stopp efter vägen skratt..Är för första gången klar med julklappar redan nu .känns hur skönt som helst..i år ska jag bara ta det lungt.julkorten oxå klara..*så stolt* sedan vart det hem med grejor bygga ihop somnade 01. idag har det varit linns första dag på dagis.verkar gå bra. ledig nu 4veckor så skönt ska bara jobba nån strödag =) PÅ ons ska jag å börje på trav till sundsvall och sen på kvällen ska linn ha lite kalas, efter kl 18 om nån vill koma och gratulera är vi hemma...vad nu hemma är.......=)

Ovido - Quiz & Flashcards