Alla inlägg den 30 juni 2008

Av showy - 30 juni 2008 00:32

Undrar just vart den fina majvärmen tog vägen? Precis samma dag som jag fick ledigt försvann värmen,varit med linn i svartsundet idag,hon lekte med våra grannars pojk som är 2,5år,skojigt hade dom,och tiden gick alltför fort klockan vart 8 å jag hade hästar att fixa....vart klar efter 9. Börje och muggen startar imorgon på hagmyren..*saknar ior*  aja tror muggen har lite chans iaf. nr8 lopp 9(om ni vill spela) Har faktiskt*stolt* sovit i stugan i 4dgr nu. trevligt. På lördagen kom ett helt gäng med folk  och hälsade på men linn var hängig och ville inte sova,så det vart mest sitta med henne inne för mig. stackaren synd om henne(Linn alltså) Hon somnade dock till slut( men då hade alla åkt hem,) i min famn framför sunes sommar.Var iaf jätteskoj med lite besök på ön,Tack ni som kom! Sitter och tittar efter bil åt mamma nu..för vilken gång i ordingen vet jag inte..hihi..Alltid kul med bilköp..Vill oxå byta bil. ju =) Kommande vecka är ingen dag förutom måndagen uppbokad vilket känns sååå skönt! äntligen lite fritid. ********

Ovido - Quiz & Flashcards