Alla inlägg den 7 juni 2007

Av showy - 7 juni 2007 21:16

En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han finner ett hus
som han bryter sig in i. Han finner ett ungt par i sängen.. Han beordrar
killen att kliva upp och binder fast honom vid en stol. Medan han binder
flickan böjer han sig framåt och killen uppfattar det som att banditen
kysser henne i nacken. Sedan går denna gangster ut till toaletten. När han
är utom hörhåll säger killen till flickan: Den här mannen är en förrymd
fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit länge i fängelse och inte
sett en kvinna på länge. Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill
ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa. Han är
nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss. Var stark älskling,
jag älskar dig. Varvid hon svarade: Han kysste mig inte i nacken, han viskade
att han var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något vaselin
i badrummet. Var stark älskling; Jag älskar dig också!
Vädret är för skönt nu ..kan bara säga att jag trivs nu. har varit till bollnäs i morse m knodden..sen har jag å linn solat(linn i skuggan) sen på em kom låtta och sockan.körde henne. Hans var i arbrå å hämtade ännu en häst=) börje å ior ville inte in i kväll heller fick in dom vid 20.00....dom kom när jag lade mig platt på backen nyfikna som dom är..ior gör alltid som börje...tänkte låtta dom stanna ute men dom ska ju starta på sön och tis.Ikväll när jag kom hem hade jag ett tavprogram i min hand å nu är det helt borta kan inte förstå vart jag gjort av det.blir så arg..jag tappar jämt bort saker..letat överallt nu utom där det ligger(brukar ju vara så) får försöka glömmA bort det ist. ska duscha nu..*****

Ovido - Quiz & Flashcards