Alla inlägg den 1 juni 2007

Av showy - 1 juni 2007 21:02

Pappan gav en ros till sin dotter och sa: Mamma och jag har bråkat lite. Så jag måste ge mej iväg ett litet tag. Men jag lovar, att när rosen vissnat kommer jag tillbaka. När pappan hade gått. De va då lilla flickan märkte att rosen va av plast.Jag har sådan kul humor jag.*skrattar*jaha....här sitter man en fredag kväll linn sover mattias är på sjön med nya båten(intresseflagga) fin kvällsol ute. här är alldeles tyst...bara ljudet av tangentbordet hörs.ensamt....Nån som vill komma å hälsa på ensamma mig??? har jobbat idag gjort tårtor till dopet. sen vart det stallet red ior med susanne å Spy boy,sedan vart det lite galopp med knodden på rundbanan. badat å lagt linn å nu sitter jag alltså här å  glor.Ska gå å käka lie potatissallad å kika i travronden nu. blir tidig kväller så att man orkar med hela lördagen oxå *pussar* 

Ovido - Quiz & Flashcards