Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

evig tvåa=(

Av showy - 27 oktober 2007 21:54

ny vecka snart till ända sitter här å glor in i datorn..summerar veckan som gått har typ sovit 6-4 timmar per dygn. ögonen är tunga på mig nu. förutom hur mycket jobb som helst på jobbet..har det varit trav på tors m börje .han vart tvåa. fick 10000.*pärlan* väldigt nära vinst hade iaf gett över 50ggr pengarna.vart iaf 7ggr på plats. kom hem vid tolv linn vaknade vid 06.00 bara å kliva upp..å leka.åka å jobba för att sedan sticka på trav till borlänge .med ior.mattias ville ej följa. stugan gick före (tvåa igen=)  som tur var åkte kusken med mig. slapp åka själv* vart inte sämre då han ville köra bilen(åkrädd?) så jag kunde sitta å vila lite. Vart tvåa å fick 7500 slagen med nos...skit! kommer hen vid 12 hemma på berget e det fest...hurra...kom i säng vid 02tiden. upp med linn kl.6 idag då...varit m linn till stan handlat lite.kläder.å en bil till linn. sen varit ute å gått, borstat på mina kelgrisar. linn hjälper till, nu sover hon som en stock...mattias dragigt på krogen m brorsan...själv vart man tvåa efter krogen..sa dock denna gång nej å tänkte men vad f-n stå på dig. men men ..när jag ska bli sådär allvarlig å säga nej..då börjar jag till slut skratta...dåligt men så e det..fast kärlek ska ju vara frihet.

4e lördagen jag e själv nu börjar bli van. men e absolut inte bitter..jag duschar å gör mig fin för tv,n ..den får jag ju träffa...aja skitsamma ...men det vart en massa tvåor i denna blogg..återstår å se om jag kan vända det till en Etta! ska kolla på sova m fienden nu.(julia roberts kan man aldrig se för mycket av).ha det så bra kramar******

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av showy - 26 februari 2009 21:49

Min ständiga önskan på fler timmar på dygnet kvarstår=)  Ridit 2 hästar varje dag nu efter jobbet  och det tar sin lilla tid=b ..Till heljen blir det båtmässa iaf blir Linns tredje. Syns på kortena från varje år vad hon växt. Nästa vecka blir det ful...

Av showy - 21 februari 2009 22:16

Trav ...funderar över det där ordet som lixom styr mitt liv. finns rökare alkoholister och jag. Det kan aldrig vara förvarsbart att åka till sunsdvall vara med i lopp 10 ,ej få pengar -12 grader ,när jag dushar hästen så har jag lika mycket vatten på...

Av showy - 15 februari 2009 01:00

Känner mig helt 100 nu för första gången på länge känns det som,kroppsligt iaf.Fast den 25 ska jag till tdl och prata om hur min mun ska göras om...*gruvsamt* Men ett bländvitt leende;o) får vara värt smärtan,vill inte ha den gluggen som är nu..aja n...

Av showy - 8 februari 2009 23:10

Varit rätt snöigt ute idag..men linn jag och mathilda trotsade vädret,var skoj att rida i snövädret. hade glasögon.vi red på muggen och Lill gidde susanne följde med på mike.Muggen och mathilda ledde hela vägen*skratt* Linn och jag har varit inne sen...

Av showy - 7 februari 2009 22:24

snön lixom rammlar ned,linn å mattias sover....jag har trååååkigt. inget på tv inga vänner....ont i munnen..otroligt synd om mig nu. en vanlig lördag har det varit bortsett från att det inte varit nå provlopp. red showy i backe å körde ior med susann...

Ovido - Quiz & Flashcards