Alla inlägg den 20 september 2007

Av showy - 20 september 2007 21:46

efter 4månader av boende i husvagn i östanbo..vid stallet är   jag nu tillbaks...känns ovant....tvåan känns plötsligt hur stor som helst...flera rum åså..fast jag tror linn trivs bäst  i husvagnen för en egen 120 säng är och ser ju faktiskt skönare ut än en spjälsäng..hon står mest i den å hoppar...i sommar har det inte hänt så mycket...vart sthlm en vecka...kört häst. åkt på trav...aa...nå mer har inte hänt...då jag fortfarande måste jobba...tjänar för lite å är utan utbildning=) ior har iaf vunnit 2ggr sedan jag skrev sist å har nu tjänat 106.500:- tur jag har han. å börje har nu nött in  ca 20000 han med...riktiga myntverk..det där...på berget känns det mindre trevligt ATT bo en massa kackerlackor....i lägenheterna låter inte så kul....letar hus tittade på ett på  bolagsvägen*fina tapeter*  .....börjar   få ge upp  det där med farmen...får väll   leva svensson liv 10år framåt nu...

efter hus köp är det bara vovven som fattas...ska gå å sova nu...men är tillbaks imorrn=)

Ovido - Quiz & Flashcards