Alla inlägg den 21 september 2007

Av showy - 21 september 2007 21:45

jag å linn

Av showy - 21 september 2007 21:44

linn på stranden

Av showy - 21 september 2007 21:44

jag

Av showy - 21 september 2007 21:36

känns riktigt som sommaren är slut nu...om det nu ens var någon...nu ikväll var det iskallt å vara ute å rida...å i morrn bär det av till bollnäs..å på sön hudik..trav trav trav....=b

sitter just nu på berget i min ensamhet..mattias dricker öl hos jimmy..helt rätt det är så sällan ha dricker öl så ibland så där   nån gång om året så måste han ju unna sig det...*=)*

var ingen som ville leka med mig ikväll...fast det är det aldrig. puhhhh vad synd d e om mig nu. har varit å tittat på hus idag...kan verkligen inte bestämma mig...allt är ju så dyrt + en massa jobb med husena...blir nog kvar på berget..25 år till minst verkar inte bättre. ika bra att gå å sova nu ist för att sitta här å skriva massa tråkigt..HEJ HEJ

Ovido - Quiz & Flashcards