Alla inlägg den 1 februari 2009

Av showy - 1 februari 2009 23:11

Ännu en helj avklarad..med en skadad mun har den varit extra tung. synd att jag har framtänderna kvar att rycka oxå  gruvar mig en del. billigt äe det ju oxå.

Tagit det som vanligt lungt hela heljen,lördagen var det som vanligt provlopp i gävle,hade ior och mike mede oss ior sprang tills det var upplopp...pinsamt. han vill liksom inte träna..men  sen fick jag vinna med mike. *tack*  säng vart det vid 22. idag har jag varit väldigt duktig upp vid 07 sen red jag lill gidde åt annica sen grillade vi i stallet,åkte pulka,skoter och red på ior och börje. lotta red alldeles själv=) har tyvärr inga bilder på det. sen vart det pilates kul..men lite svårt med bollen,men man lär väll sig. sitter med en whisky nu å gurglar ...känner mig lite yr men nu ska tandvärken bort. 

HEJ Och DÅ

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards