Alla inlägg den 21 februari 2009

Av showy - 21 februari 2009 22:16

Trav ...funderar över det där ordet som lixom styr mitt liv. finns rökare alkoholister och jag. Det kan aldrig vara förvarsbart att åka till sunsdvall vara med i lopp 10 ,ej få pengar -12 grader ,när jag dushar hästen så har jag lika mycket vatten på mig själv,och sedan lägger sig kläderna så där fryset mysigt mot kroppen..mmmm....sen är allt fryset och fingrarna fastnar likt en blöt tunga mot stolpe på allt.;) Ansiktet känns som en torr ost. kom hem kl 01.00 till stallet då var det bara att packa om grejorna ,hem å sova till 06.00 sedan iväg släppa ut mocka. Åka til Gävle med Muggen och ior.var bara -17 i morse.men ior var fin så nu blir det kval på  mån nästa vecka ändå. De flesta hästar vinner väll typ 4 lopp i sitt liv ungefär. Men på sommaren,när man är iväg då det är fint väder ,hästen vinner,lite kläder då är det dom stunderna som gör vintern mindre trist.  Och sen finns ju statoil,och en Latte då blir allt på topp igen. Iaf,de va ju min sena fredag det,så mattias fick ta lördagen å vara ute å leka=b så nu sitter jag här å käkar Äpple,å ska gå till sängs ;linn sover som en stock,hon har entligen blivit frisk...jag däremot är jättetäppt(är jag mer eller mindre jämt men..)röd runt snoken..så hett..Men Gonatt allihopa ha en festlig Lördag *êj bitter*


Längtar till sommmaaaarr...........

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards