Alla inlägg den 10 december 2007

Av showy - 10 december 2007 23:28

idag fyller linn år. kan ej fatta att det gått ett helt år..det får inte gå så fort skulle vilja bromsa tiden..om jag bara det kunde så tiden med alla jag älskar bara blev  längre.känns som allt bara rusar ifrån mig. längtar nästan tillbaks till sjukhuset det var så mysigt där med adventsljustakar å så ,ska jag ha nått mer barn får de oxå födas på julen..kan inte vara lika mysigt en varm sommardag med 30+ ute.=) varit sjuk hela heljen linn med stackarn men idag verkade hon lite bättre iaf.var ju så synd om henne..hon bara sov å hade närmare 40grader.Var till gävle med ior vart en tredjeplats. han kämpade på bra.vart 8000in.Börje vilar å äter han. jag vill ha jullov å mycket snö..bara två veckor kvar snart....den 18 ska ior ut igen********


Ovido - Quiz & Flashcards