Alla inlägg den 31 december 2007

Av showy - 31 december 2007 15:29

Av showy - 31 december 2007 15:27

Av showy - 31 december 2007 15:12

År 2007 är snart till ända,ska sammanfatta det lite gran.Hände väll inte sådär jättemycket sommaren uteblev,vintern ville inte komma till jul,festerna var få,nej ska inte bara gnälla på det sportsliga å familjära har året varit helt ok. hästarna vann 5 lopp tjänade 180000,blir svårt att slå det nästa år men ett försök ska jag dock göra=).Längtar till sommaren nu ,vore fint om den inträffade inom en vecka helst men nu väntar det en lång vinter,,bläää. blir absolut nyktert ikväll skjuter indet nya året med läsk som förtäring,helt slut är jag,tagit in hästarna nu, mattias å linn sover em luren.Nä nästa år vill jag ska bli bra. känns så skönt med ett nytt år.Jag ska iaf ta  en dag i taget ,leva som om varje dag vore den sista! Å bara vara mig själv.Slut på all j-vla anpassning till korkade människor,kan inte låta livet vara en ända stor maskerad!  Kram å Gott nytt år På Alla=)


2008..................

Ovido - Quiz & Flashcards