Alla inlägg den 23 maj 2007

Av showy - 23 maj 2007 20:07

Visst jag kanske uppfattas som provocerande..MEN..det är inte min mening. Min mening är bara att förstå. Jag vill veta varför folk fungerar som de gör, varför en människa agerar som den gör i ett viss händelse av sitt liv. Jag tillhör nog en liten skara väldigt öppna människor. Detta med svartsjuka finns inte i min värld. längre....förstår inte hur folk orkar bry sig..den man bor med har ju valt mig för han vill ha mig(hoppas jag)och den dan han vill vara otrogen är han det å det finns inte en chans i världen att jag hinner fatta nått å skulle jag grubbla i det..blev jag  ju tokig!
(å kom ihåg det man inte vet om gråter man inte av) =)=)=)
idag..kom det lite värme iaf..var ute på promenad m linn...sen åt vi mat..sedan vart det rida knodden å muggen. kul kul. anmält showy till kval på bollnäs.just nu har jag ingenting å göra faktiskt..bara sitta här å glo. sova vore kanske nån idé....zzzzzz

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards