Alla inlägg den 25 maj 2007

Av showy - 25 maj 2007 20:22

jaha..sitter här igen då...haft fullt upp hela dan kl.06.00 i morse åkte jag å pappa med ior till solvalla..gick bra(pappa tutade å vinkade  ilsket till olika bilar)var visst ingen som kunde köra bil i sthlm. ¨när vi kom fram vart det lite handla.vart ett vitt selunderlägg..jag får aldrig nog av sånt där mitt liv.

innan det var dax å värma fikade jag å pappa(på förmodligen sveriges äckligaste ställe) hade inget varmvatten till vårat te så  jag tror han tog direkt från kran..blä. mådde illa resten av dan. ior inledde loppet med galopp..men spurtade in som trea knappt slagen så det vart 10000 in (behövs)ingen har dött av lite extra kosing.hade förresten inte spelat nån roll..när det var björn som körde=) på hemvägen stannade vi på biltema pappa handlade tre fändrar till mattias(glömde den 4e) sen när vi kom hem låste jag in nyckeln till fikarummet så det vart bryta upp dörr stund....arg*

sen var det kalas hos susanne m lite tårta ..jag tror jag var snäll..rätt så iaf..jo men det var jag. var jättekul kväll iaf skrattade mycket. kom hem vid 02.30 linn sov snällt i sin vagn hela tiden****

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards