Alla inlägg den 26 maj 2007

Av showy - 26 maj 2007 21:46

det är så svårt och lära sig att man inte får det man vill ha. man kallar det kärlek inte vet jag vad det är...kanske bara en trend som drar för bi..imorrn  är det en ny dag igen..man stiger upp å är alldelles för fri.....lyssnat på gyllene tider..dom är aldrig så skönt å lyssna på som nu mot sommaren..har bränt mig en skiva.som jag kan lyssna på när jag kör bil å bara drömma mig bort det behöver jag,jag älskar att dagdrömma. fundera..jag är en grubblare.förstår inte hur han kommer på alla låttexter.

några favoriter..*det är över nu* *om hon visste vad hon ville*  *Vän till en Vän* Hej Chrissie hur mår du?..* *vem tycker om dig* *Lova att du aldrig Glömmer bort mig* .......det är väll dom som  spelas mest nu iaf. Trött idag...har faktiskt gjort mycket idag.kört knodden å börje å ridit på muggen.Låtta och hans var m å körde rakbana..skrattade nästan varje interv. börje var fin idag ..skulle vila att han oxå kunde starta får se vad det blir, har varit på alen å handlat blöjor å mat nu. mattias dushar. linn sover jag ska krypa ner i sängen med ett färskt nummer av solo.***********

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards