Alla inlägg den 31 maj 2007

Av showy - 31 maj 2007 22:14

kan inte tro det....men idag är det den 31maj. svinkallt i luften. duggregnar hela tiden...fryser om fingrrna bara.Snart måste det komma lite värme. mattias har ju gjort klart båten nu. så det blir väll en premiär tur snart. och då vore det inte helt fel med 20 grader varmt och strålande sol..en kall öl står på bordet på grimskär( jag dricker inte öl men ändå) grillen är igång. solen värmer än i nacken...mmmm. bastun är tänd osv......

idag har linn varit å vägt sig vågen stannade på 9000kg ca.(skrattar) har fått kompresser till hennes hals. efter det vart det ett besök i styvje i väntan på att träffa prästen. gick bra det med. lite läskigt med alla ord bara..den helige å allt vad det heter(sa jag att jag är djupt  troende). på kvällen kom låtta och sockan,sockan knatade på bra. sedan vart det lite sola med sandra2,måste tänka på beach 2007! haR köpt klänning till mig själv idag å kläder till linn,hur kul som helst med lite nytt.nu ska jag ladda hem lite musik höres*****

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards